Drukuj
Kategoria: Aktualności

Uczestnicy zabawy zostali podzieleni na 5 drużyn. Każdy z zespołów wybrał swojego przedstawiciela. Lider grupy musiał spełnić  trzy warunki –  nie mógł mieć lęku wysokości, musiał mieć donośny głos, a praca z mapą nie mogła być mu obca.

Zabawę rozpoczęliśmy od nazwania drużyn. Zadaniem Liderów były wylosowanie jednej z 10 kar z boskim wizerunkiem.  W zależności od wylosowanej karty, każda drużyna otrzymała swojego patrona i charakterystyczną nazwę dla zespołu. Do rywalizacji stanęły: Drużyna Thora, Światowida, Hajmdala i Pieruna, Swaróga.

Po losowaniu przeszedł czas na wyjaśnienie zasad i rozdanie elementów do gry. Każda z drużyn otrzymała komplet 10 kart, mapę labiryntu oraz pomocniczą nakładkę z zaznaczonymi kasownikami – które znajdują się w labiryncie.

Zadanie nie było proste. Liderzy, przy pomocy map, ze szczytu wieży widokowej, mieli nawigować swoje drużyny, znajdujące się we wnętrzu labiryntu. Celem gry było odnalezienie ukrytych w labiryncie punktów kasowych, skasowanie wszystkich kart i jak najszybsze wydostanie się z labiryntu.  

Drużynom przedstawione zostały zasady gry, po czym zespoły miał czas na naradę i opracowanie planu działania. Po krótkiej naradzie przedstawiciele drużyn ruszyli na szczyt 20 metrowej wieży, a zespoły do wnętrza labiryntu w poszukiwaniu kasowników.

   

Grupy w zależności od obranej przez siebie taktyki poruszały się krętymi ścieżkami labiryntu w poszukiwaniu punktów kasowych. Wśród okrzyków i komend kierunkowych słychać było salwy śmiechu. Z czasem z labiryntu zaczęli wyłaniać się pierwsi gracze lecz żadna z drużyn nie miała skasowanego kompletu kart. Do ostatniej chwili nie wiadomo było kto wygra.  W napięciu czekaliśmy na ostatnich graczy, którzy błądząc po labiryncie ze skasowanymi kartami nie mogli znaleźć drogi wyjścia.  

   

Już poza labiryntem, na ostatniej prostej na prowadzenie wysunęła się drużyna Hajmdala.  Zespół Swaróga nie dawał jednak za wygraną. Ostatecznie to właśnie Drużyna Swaróga wyprzedziła przeciwników i pierwsza w pełnym składzie dotarła na metę z kompletem skasowanych kart!

Po rywalizacji przyszedł czas na wręczenie nagród. Każdy z uczestników zabawy za trudy zmagań i ducha walki otrzymał Wielki Akt Zdobycia Labiryntu, a na zwycięską drużynę czekała dodatkowa nagroda specjalna!